Fonteyne,L., Wille, B., Duyck, W., & De Fruyt F. (2016). Exploring vocational and academic fields of study: development and validation of the Flemish SIMON interest inventory (SIMON-I). International Journal for Educational and Vocational Guidance, p. 30. dos: 10.1007/s10775-016-9327-9
De Wachter, L. & Heeren, J. (2013). Een taaltest als signaal. De ontwikkeling en implementatie van een strategische taalvaardigheidstoets aan de KU Leuven. Levende Talen Tijdschrift, 14(1), 19-27.
De Wachter, L., Heeren, J., Marx, S., Huyghe, S. (2013). Taal: een noodzakelijke, maar niet de enige voorwaarde tot studiesucces. De correlatie tussen de resultaten van een taalvaardigheidstoets en de slaagcijfers bij eerstejaarsstudenten aan de KU Leuven. Levende Talen Tijdschrift 14(4), 28-36
Lemhöfer, K. & Broersma, M. (2012). Introducing LexTALE: A quick and valid Lexical Test for Advanced Learners of English. Behavior Research Methods, 44, 325-343. doi: 10.3758/s13428-011-0146-0.
Alfonso, V. C., Flanagan, D. P. & Radwan, S. (2005). The impact of the Cattell-Horn-Carroll theory on test development and interpretation of cognitive and academic abilities. In D. P. Flanagan & P. L. Harrison (Eds.), Contemporary intellectual assessment: Theories, tests, and issues (2nd ed., pp. 185–202). New York, NY: Guilford Press.